نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
795
-
الف
+

آیا «اکشی کومار» به پایان زندگی هنری اش رسیده است؟

«اکشی کومار» ابرستاره بالیوود در فلم های سینمایی اخیرش با شکست های پی در پی مواجه گردیده است.

به گزارش آی فیلم2،«آکشی کومار» بزرگترین سوپراستار بالیوود و تنها هنرمندی که در تمام این سال‌ها سبز درخشیده، از سال گذشته با شرایط سخت کاهش چشمگیر فروش فلم هایش مواجه گردیده است.

«آکشی کومار» در فلم های ساخته شده اخیرش نتوانسته تاثیرگذار واقع شود و آخرین آثار وی یعنی فلم های سینمایی «Bachchan Pandey» و «Selfiee» نیز ناموفق بوده است.

این هنرمند محبوب هندوستان به خاطر شکست‌هایش در چند فلم اخیر، با انتقاداتی روبرو شده که برای تلافی آن، در حال فعالیت و انجام قرار داد در فلم های جدید است.

وی در رابطه با شرایط پیش آمده می گوید: من هم انسانم و حس خوبی و بدی را درک می کنم. من به توانایی های خودم باور دارم که دوباره می توانم به سرعت رشد و حرکت کنم و فعلا زمان آن رسیده که یک تغییر کلی در عرصه سینما به وجود آوریم.

کارشناسان تجاری سینمای هند در رابطه با شکست های آکشی کومار عقیده دارند وی باید سرعت انتشار فلم هایش را کاهش دهد زیرا او یک سوپراستار بیش از حد در معرض دید است.

«تاران آدارش» یکی از این کارشناسان می گوید که آکشی کمار باید برای مدتی از سینما فاصله بگیرد. 

با این حال، تاران آدارش تاکید کرد که این بازیگر به زودی به وضعیت خوب باز می گردد. «آکشی کومار مطمئناً باز خواهد گشت. او یک بازیگر تواناست که در گذشته با اعداد و ارقام نیز ثابت کرده است.

آکشی پس از چند شکست، یک ترکیب جالب از فلم ها را برنامه ریزی کرده است. این بازیگر OMG 2 را دارد که اخیراً اعلام کرده که در حال ساخت آن است و همچنان بازسازی فلم «Soorarai Pottru» را نیز روی دست دارد.

گفتنی است «آکشی کومار» همچنین در فلم نجات بزرگ سرخپوستان که قرار است در تاریخ 5 اکتبر اکران شود، حضور دارد.

س غ / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر